Rämpstoit koolis: noorte reklaamikonkursi tööd

Tarbija24
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Rainer Olbri, Matthias Vutt

Sel nädalal lõppes tööde esitamine 11. Eesti reklaamikonkursile Kuldmuna, mille raames toimus ka 48 tundi väldanud noortekonkurss, millele esitasid oma tööd 19 erinevat meeskonda. Tarbija24.ee avaldab koostöös reklaamiagentuuride liiduga noortevõistlusele laekunud printreklaamid.

Vaata ka videoreklaame!

Eesti Reklaamiagentuuride Liidu (ERAL) president Heily Aavik märkis, et suurem osa liidu liikmetest on ühtlasi lapsevanemad ja üheskoos leiti, et tervisliku toidu propageerimine on Kuldmuna noortekonkursi raames igati tänuväärne ettevõtmine.

«Samuti leiame, et noorte endi poolt loodud sõnumid toimivad kooliealiste puhul kõige paremini ning ärgitab järeltulevat põlvkonda diskussiooni kaasama,» lisas Aavik.

Noortekonkursi võitja sõidab Postimehe ja ERALi ühisel toel juunis toimuvale Cannes'i rahvusvahelisele reklaamfilmide festivalile. Parimad Eesti reklaamid kuulutakse välja 11. Kuldmuna pidulikul juubeligalal, 3. aprillil klubis Von Überblingen.

Milline printreklaam on Sinu hinnangul parim? Avalda arvamust selle artikli kommentaarides ja aita välja selgitada lugejate lemmikut!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles