H&Mi suvine kampaania ärritab Rootsi vähiliitu

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: H&M

Selle kevade H&Mi rannamoe modell on vägagi pruuniks päevitunud Isabeli Fontana, keda suurtel ja kaunitel reklaamplakatitel igas Rootsi linnas poseerimas võib näha.
 

Professor Yvonne Brandberg ja Rootsi vähiliidu peasekretär Stefan Bergh leiavad, et H&M aitab kaasa eluohtliku iluideaali kinnistamisele, vahendab Gossip.ee.

«Kui ma seda kampaaniat nägin, siis leidsin, et see on kohutav. Arvan, et paljud, kes seda kampaaniat näevad, mõtlevad «just selline tahan ma välja näha». Kogu see suur töö, mida me teeme selle nimel, et inimesed mõistlikult päevitaksid, jookseb liiva, kui niimoodi tehakse,» ütles Yvonne Brandberg.

Igal aastal tabab nahavähk 40 000 rootslast ja tegemist on vähivormiga, millesse haigestumine kõige kiiremini kasvab.

Rõivafirma H&M teatas Aftonbladetile antud kommentaaris, et nende eesmärgiks ei ole demonstreerida mingit kindlat ideaali, vaid näidata oma uusimat suvekollektsiooni. Siiski lubati järgmiste kampaaniate planeerimisel vähiliidu seisukohtadega arvestada.
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles