Lopsakad soojaandjad

Britt Rosen
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Äsjane Väikese Kuldnõela moeauhinna nominent ja varasem Supernoova moekonkursi noorema kategooria kahekordne võitja Kristel Kuslapuu, kes oma volüümikate ja ekstravagantsete kudumitega juba auväärse hulga austajaid leidnud, avas oma moesalongi Ateljee No 13.

Tema ulakate narmaste, võimsate palmikute ja väikeste säranööpidega kudumid on just sellised, mida vilul kevad- või suveõhtul soojenduseks ülle tõmmata. Ühe suure kampsuni kudumiseks läheb Kuslapuul tavaliselt vaja eri suuruses vardapaare ja aega kulub viis päeva kuni kaks kuud. 

Kakssada aastat moelugu

Kõvakübar, krinoliin, belle epoque, 1920ndate mees, kubistlikud mustrid, 1940ndate kittel, Twiggy, Yves Saint Laurent, kott kui kultus­ese... Ükskõik millise viimase kahesaja aasta olulisema silueti, moenähtuse, nime või iidoliga tegu, võite kindel olla, et uus meelele-silmale kutsuvalt illustreeritud Nj Stevensoni moeajaloo raamat «Moe ajalugu.

Ampiirkleidist kaasaegse disainini» seletab selle lahti. Tummine ja hõlpsalt haaratav ülevaateteos, mis võiks igal moehuvilisel riiulis olla. Et moevooludes orienteeruda või mõista, et kõik, mis tundub moes röögatult uus, polegi tegelikult nii väga uus.

Prantslannade pesuilu kohal

Väärika, läinud sajandi algusesse ulatuva ajaloo ja värvika olevikuga Prantsuse pesumärk Etam jõudis Kristiine keskusesse ahvatlema ka Eesti naisi. Märgi pesuvalik on lai, ulatudes argisest alusrõivast trimmivate korsettideni ning toestavast pesust glämmide komplektideni. Ei puudu ka öösärgid ega rannariided. Hinnaklass jääb keskmise kanti.

Pesumärgi reklaamnäoks ja -figuuriks on juba neljandat aastat supermodell Natalia Vodianova, kes näitab plakatitel enda seljas ka tänavusi trende, nii erksinist pesu kui ka mummulisi rannarõivaid.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles