TTÜ: tõsise reklaamiga tütarlapsi ülikooli ei meelita

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
TTÜ
TTÜ Foto: SCANPIX

Tallinna Tehnikaülikooli (TTÜ) kommunikatsioonitalituse juhataja Terje Talv ütles sotsiaalmeedias palju kära tekitanud avatud uste päeva reklaamklipi tagamaid selgitades, et TTÜle sobivate reaalainete tulemustega tütarlapsed peavad uuringu järgi kooli liiga meestekeskseks ja raskeks ning erialasid liiga tehniliseks.

Samuti märkis ta, et klipi sisu on esitatud huumorivõtmes ja tugengite pereloomine on sügavalt nende eraasi. «Ent kasutades reklaamides ainult tõsiseid termineid ja keerulisi nimetusi, ei kaalu tütarlapsed üldse TTÜsse tulekut,» lisas Talv.

Kõnealuses klipis esinev neiu ütleb, et ehkki teadmised on ka väga olulised, minnakse ülikooli ikkagi selleks, et endale normaalne mees leida.

Talv selgitas samuti, et klipp polnudki mõeldud laiemale avalikkusele, vaid oli suunatud abiturientidele, kutsumaks neid avatud uste päevale. See oli üleval TTÜ Facebooki lehel ja abiturientidele suunatud infokirjas, mis läks välja eelmisel nädalal.

«Kasutasime klippi ainult sotsiaalmeedias. Klipi tootmisele eelnes sihtgrupiuuring, kust selgus, et meie sihtgrupp kasutab kõigist meediumitest eelkõige internetti.  Kuna internet on võrreldes teiste meediumitega oluliselt külluslikum, info vaheldub kiiresti ja on tavameediaga võrreldes palju vabam, jäi ideekonkursist sõelale just kõneainet tekitanud klipp,» rääkis ta.

Antud klipp oli Talve sõnul teadlikult piiride kompamise projekt. «TTÜ on alati praktiseerinud väga konservatiivset turundust ja samm enda sihtgrupile lähemale oli kaalutud tegevus. Klipi sisu on tekitanud vastakaid arvamusi. Kas korralik akadeemiline asutus tohib enda üle ironiseerida? Reklaam oli esitatud kõverpeeglis ja täielikult lavastatud.»
 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles