Modellide salajasi toitumisnippe

Naine24
Naine24
:

Ka modellidelt on midagi õppida, sest nemad teavad, kuidas väheste kalorite abil tõsta süües tuju ja koguda energiat ning kuidas vältida stressi.

Pärast treeningut

Pärast intensiivset treeningut aitab end kõige paremini koguda väherasvane šokolaadi-piimakokteil, kirjutab geniusbeauty.com. Selle sobiv valkude ja süsivesikute suhe on ideaalseks taastajaks ja lihaste tugevdajaks.

Enne esitlust

Enne esitlusi ja castinguid aitab end kõige paremini koguda kaerahelbepuder. See stabiliseerib veresuhkru taset. Kui sööd sinna juurde ka C-vitamiinirohke apelsini, siis see vähendab stressihormooni kortisooli taset.

Tšilli parema tuju heaks

Ees on palju olulisi sündmusi ja ülesandeid, kuid tuju on vajunud nulli? Jäta kõrvale šokolaadid ja pitsad. Punane tšillipipar kiirendab vereringlust ja turgutab keha. Need kaks faktorit tõstavad koheselt su tuju.

Enne magamaminekut

Töökatel naistel võib pärast tööpäeva tulla uni väga raskesti, kui mõtted ja ideed on väga intensiivsed. Söö banaani, sest see sisaldab trüptofaani, mis põhjustab uimasust. Samuti võib abi saada klaasist piimast või juustuviilust.
 

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadmodelldieettoitumine
Samal teemal
Sisuturundus
HEAD ISU!
Pariisi moenädal
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
Pariisi moenädal
PILDIMÄNG
Milano moenädal
Milano moenädal
milano moenädal
Viimased uudised
VideoKõik
TervisKõik
ReisKõik
Horoskoop
Top lood
Top kommentaarid
48h populaarsemad teemad
PostimeesKõik
Elu24Kõik
MajandusKõik
SportKõik
TallinnKõik
NaineKõik
TarbijaKõik
MaailmKõik
ArvamusKõik
UudisedKõik
VIIMASED GALERIID
Arhiiv
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE