Enamik meist on mõnikord soovinud, et oleks pisut atraktiivsem. Kuid kas ilu tuleb ärimaailmas pigem kahjuks?
Kas ilusaid naisi võetakse ärimaailmas tõsiselt?
Forbes uuris endiselt supermodellilt Kathy Irelandilt, kuidas sai temast suurettevõtja. Supermodell sai 80ndatel tuntuks, kui poseeris ujumisriietes ajakirja Sports Illustrated kaantel.
1993. aastal sai ta oma võimaluse, kui hakkas tootma omanimelisi sokke. Sellest ärist aga arenes kolmesaja miljoni dollari suurune suurettevõtte, mis müüb kõike: ventilaatoritest akende, vaipade ja eheteni.
Isegi Irelandil on olnud probleeme sellega, et teda ei võeta alati tõsiselt. «Modellitöö ei aidanud kaasa,» rääkis Ireland ettevõtte ülesehitamisest. «On olnud olukordi, mil olen teadnud, et mu ideid võetaks tõsisemalt, kui mind vaadataks lihtsalt kui tegevjuhti, aga alati jääb modellindus ette.»
Ireland selgitas, et ta ei käi enam poeavamistel, sest enamasti kipub seal olema mehi, kes vehivad vanade ajakirjadega, kuigi tema tahaks parema meelega aidata oma sihtklienti, kelleks on hõivatud ema.
Kathy Ireland rääkis, et kui ta suhtleb teiste naisettevõtjatega, siis soovitab neil hinnata seda, et nad on alustanud puhtalt lehelt.
Me hindame küll ilu väga kõrgelt, kuid ilmselt on väga raske osa võtta tööalastest koosolekutest, kui mehed ruumis mõtlevad sellele, milline 1984. aastal bikiinides välja nägid.