Lugeja kirjutab: minu mees on ilus ja tema valikud maitsekad

Esme Kassak
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Mõningaid ilutooteid ta kasutab, ent mõningaid neist olude sunnil, kirjutab lugeja Kristel oma mehe iluharjumustest. Kui ikka juuksed kisuvad lokki, nahk on kuivapoolne ja puhas lõhn sõbraks, siis ilma nendeta ei saa. Probleemsed kohad vajavad ikka rohkem tegelemist.

Huulepalsami sõltuvus

Kõigepealt tahaksin alustada aga ühest iluhoiatusest. Minu meest vaevas aastaid nii-öelda huulepalsami sõltuvus. Olukord oli sedavõrd hull, et soov huuli millegagi määrida valdas teda pea iga tunni-paari järel. Ka suudeldes oli tal alati järgmiseks sammuks soov käsi määrdepotsiku järele ulatada.

Mingil hetkel paar kuud tagasi otsustasime mõlemad palsamit vahetada, kuid seejärel tuli mees välja omapoolse sooviga lõpetada huulte määrimine sootuks. Olin väga üllatunud, sest ka mina kasutan niisutamiseks kasutatavat määret, kuid lihtsalt tunduvalt harvem päeva jooksul.

Pakkusin samasugust lahendust ka mehele, aga üllatuseks soovis ta huulepalsami kasutamisest täielikult loobuda. Olin kindel, et tagajärjeks on suured piinad ja lõhenenud huuled, kuid tegelikult läheb see nii-öelda kiskumistunne ja vajadus potsiku järele haarata iga päevaga üha vähemaks.

See lugu ei ole kindlasti kellelegi moraaliks, kuid mõtlema võiks ju iseenesest panna. Kosmeetikumid sisaldavad sageli aineid, millest võib-olla oleks targem loobuda.

Naisel suunav roll

Ülejäänud kosmeetikaga on asi nii ja naa, šampoon, habemeajamisvahendid ja kätekreem tulevad iseenesest, muu on natuke ka naise suunata-aidata. Minu arvates on see normaalne, kui kallis õrnema soo esindaja, kes niikuinii ninapidi ajakirjades ja iluportaalides istub, oma meest tibake juhendab või talle toote ka valmis ostab.

Nõustun täieslikult sellega, et mida rohkem on tootes looduslikkust ja kvaliteeti, seda enam teed sellega oma mehele pai. Hea kogemus on olnud meeste kosmeetika osas Biothermi ja The Body Shopiga, aga ka Nivega. Parfüümipudelite pärast ma eriti muretsema ei pea, sest neid on aja jooksul riiulile rännanud õige mitu ja kõik nad kannavad nime Issey Miyake.

Olen täheldanud, et ka mehe jaoks on oluline lõhn, kuid veelgi enam kasutatava toote mõju. Kui näiteks habemeajamiseelne koorija ikka absoluutselt tema jaoks ei tööta või šampoon ei vahuta, siis neid ta meelsasti rohkem ei kasuta. Olen püüdnud kinkida mehele ilutooteid südamega - see tavaliselt aitab häid valikuid teha.

Usun, et paljude toodete kasutamise aeg on ka veel ees, sest kui inimene on 20ndates, siis paljut veel ei vajata. Küll aga ootavad oma aega tumedad silmaalused ja energiat andvad näokreemid ehk aeg, mil meie perre sünnib laps ja on vaja hakata likvideerima väsimusmärke näos.

Reklaam üksi ei aita, pigem ilufoorumid ja -ajakirjad. Ka suust suhu liikuv info on sisukas ja enamasti usaldusväärsem. Minu mees on ilus ja tema valikud on maitsekad. Usaldan oma meest iluvalikutes alati, kuid vahepeal kontrollin varud vaikselt üle ja poetan midagi jälle juurde.

* * *

Kirjuta ja võida auhindu! Hea lugeja, kui Sul on mõnel olulisel teemal mõtteid, mida soovid teistega jagada, või on jutustada oma lugu, siis ootame seda aadressil naine@postimees.ee. Kirjutajaid premeerime erinevate iluauhindadega. Kristeli kingituseks on Avoni tualettvesi My Vibe, peamisteks lõhnanootideks särtsakas melon, salvei ja seeder (50 ml, 13,20 eurot), lisaks universaalne mesilasvahaga palsam huultele, küünenahkadele ja kuivadele kohtadele (15 ml, 4,60 eurot).

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles