Kümme põhjust, miks mehed sind tõsiselt ei võta

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Oled kena tüdruk, pealegi haritud ja armas. Ometigi ei taha mehed sind mingil põhjusel tõsiselt võtta. Pärast paari-kolme kohtingut kaob füüsiline tõmme ja nemad liiguvad edasi, jättes sind pead murdma, mis läks valesti.

Mehed käivad naistega väljas ja kaovad siis pildilt ühel põhjusel kahest: kas seksi või potentsiaalselt tõsise suhte tõttu. Kui leiad end korduvalt kõrvalejäetuna pärast seda, kui saab selgeks, et sa järele ei anna, oleks aeg mõelda, miks käiakse sinuga peamiselt seksi eesmärgil, kirjutas madamenoire.com

Postitad suhtlusportaali endast poolpaljaid pilte

Praegu on tehnikaajastu - niisiis on tõenäoline, et sind «Googeldatakse». Arvestades seda, tuleb märkida, et kui lisad näiteks Facebooki fotosid, kus näha su paljast ihu, januned meeste tähelepanu ja publiku heakskiidu järgi.

Bikiinides pilt ei edasta just sõnumit, et oled kena tütarlaps, kes iga mehe emale kindlasti meeldiks. Liigne paljastamine ei ole ahvatlev, tagasihoidlikkus lisab aga salapära.

Sul on isiklik bränd, kuid mitte ühtki toodet

Soeng peas, maniküür tehtud, kuid sul puudub töö. Räägid pidevalt enda isiklikust brändist, kuid pole veel maininud käegakatsutavat toodet. See lausa karjub, et oled kullakaevaja ning kuna sa pole ilmselt nii kuum, kui arvad, siis näevad tõelised mehed sind läbi.

Sa oled «modell»

Juhul, kui sul ei ole pidevalt tööotsi, mille eest ka makstakse, siis ei ole sa modell. Modellijutuga võid aeg-ajalt klubisse priipääsme saada või mõne tasuta joogi siin-seal välja meelitada, kuid sõrmusest võid vaid unistada. Kogu see stseen keerleb ümber seksi ja naiste ekspluateerimise.

Pealegi on tõenäoline, et loodad endale leida produtsendi tüüpi meest. Meestega on aga selline lugu, et nad ei võta «tööd» endaga koju kaasa.

Arvad, et oled stiilne

Moega kaasas käimine on praegu trendikas, nii et tuntud brändide kaupa himustavad ka need, kel veel kaks aastat tagasi firmatoodetest sooja ega külma polnud. Nagu uustulnukale moemaailmas kohane, nimetad ükshaaval kõiki brändinimesid, mis su riideid või aksessuaare ehivad. Nimetad nii paljusid, et see muutub monotoonseks suminaks - ja sina maitsetuks.

Usud, et vähem on seksikam

Meeste silmis oled sa see, mida kannad. Ära oota, et sind koheldakse kellegi teisena, kui su välimusest eeldada võib. Rinnad ja tagumik ei tohiks kunagi samal ajal napilt kaetud olla, nii et vali neist üks.

Sa ei osta endale kunagi ise jooki

Need tüdrukud, kes terve öö baarileti ümber hõljuvad ja tasuta kokteile ootavad, ei jää märkamatuks. Oota mehelt, et ta arve enda kätte võtaks, kuid aeg-ajalt võiksid ka sina maksta – see näitab talle, et oled valmis seda tegema ja sul on see võimalik. Muiduleivasöömine on lapsik.

Sa oled kergesti kättesaadav

Kas keeldud esimesel kahel korral, kuid tema kolmandal katsel viskad riided seljast? Jää endale kindlaks. Kohe, kui ta su endaga voodisse meelitab, ja seda üsna kerge vaevaga, on väljakutse tema jaoks läbi. Tal ei ole sealt kuhugi mujale edasi liikuda, kui teise naise juurde. Ilma tugeva aluspinnata on seks lihtsalt seks.

Sul on palju meestest «sõpru»

Naised ei ole kuigi vaimustatud meestest, keda ümbritseb naissõprade armee ning mehed tunnevad meessõprade puhul sama. See on eemalepeletav, kui mees su Facebooki kontot vaadates avastab, et teil on 200 ühist sõpra, kellest 150 on mehed. Ta järeldab, et nendest vähemalt mõnega oled sa käinud ja/või maganud.

Arvad, et robustne käitumine on võimas

Popkultuur on liiga sügavale sinu ajju sööbinud. Mehed ei taha olla koos täiskasvanud naistega, kes kõva häälega vannuvad ja jooke kõrist alla valavad.

Sa ei suuda olla tundigi «tweetimata»

Sotsiaalmeedia on küll tore, kuid inimesed, kes pidevalt Twitteri kaudu sõnumeid saadavad või midagi postitavad, peaksid teadma: sügava intiimsuse tekkimiseks on vaja privaatsust, nii et kõik ei pea maailmale «meeldima».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles