Tagasi mobiilivaatesse
Värskendamiseks tõmba

Tervis

:

Kas üheminutilisest treeningust piisab?

Kas sul on raskusi leida aega regulaarseks treeninguks? Palju eksperdid on väitnud, et heade tulemuste saavutamiseks tuleb vähemalt kaks-kolm korda nädalas 30-60 minutit trenni teha. Nüüd on aga tuldud lagedale väitega, et efektiivseks treeninguks piisab ainult ühest-pooleteisest minutist!

Šoti teadlaste sõnul piisab inimesel vaid üks-kaks minutit paar korda nädalas treenida, et saavutada parem vorm. Oluline märksõna seejuures on, et trenn oleks võimalikult intensiivne ja pingutustnõudev, vahendas iform.se.

Edinburghi Heriot-Watti ülikooli teadlased uurisid gruppi hobijalgrattureid, kes spurtisid intensiivselt paar-kolm korda nädalas. Kahe nädala pärast täheldati, et nende insuliinresistentsus oli 23 protsendi võrra paranenud, mis vähendas tunduvalt riski haigestuda teise tüübi diabeeti ning südame- ja veresoonkonnahaigustesse.

Šotlased nõustuvad, et pikka aega kestev treening on jätkuvalt kõige kasulikum, aga stressirikkal perioodil on kiire, intensiivne ja lühike trenn heaks alternatiiviks. Vali omale meelepärane spordiala ja treeni kaks-kolm korda 30 sekundit.

Jooksulindil, velotrenažööril või crosstraineril võid teha intervalltreeningut. Igapäevaelus on ka bussi peale jooksmisest või jalgrattaga töö juurde kimamisest tulu. Mööda treppe üles-alla jooksmine aitab samuti, ära unusta samal ajal käsi liigutamast – nii saab kasu terve keha.

Kirjuta toimetajalePrindi
LinkMail
Märksõnad:sporttrenn
Samal teemal
    KES KELLEGA SOBIB?
    Sponsoreeritud artiklid
    RETSEPTID
    Viimased uudised
    JõulueriKõik
    Ajakiri HelloKõik
    TervisKõik
    Horoskoop
    Top lood
    Top kommentaarid
    48h populaarsemad teemad
    POSTIMEES.eeKõik
    JõulueriKõik
    Elu24Kõik
    Majandus24Kõik
    SportKõik
    TallinnCityKõik
    NaineKõik
    TarbijaKõik
    MaailmKõik
    ArvamusKõik
    UudisedKõik
    VIIMASED GALERIID
    Arhiiv