Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

18 toitu, mis tekitavad seksiisu

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
Saada vihje

Tume šokolaad, austrid ja trühvlid on luksuskaup, mille söömiseks pole vaja erilisi põhjuseid leida. Samas on hea teada, et need tõstavad libiidot. Vaata galeriist, milliseid sööke arstid veel soovitavad neile, kelle seksiisu vajab turgutust!

Seller: süües sellerit, eritub higinäärmete kaudu feromoone, mis tõmbavad vastassugupoolt ligi. Lisaks on selles aminohapet arginiini, mis laiendab veresooni sarnaselt Viagrale.

Kõrvitsaseemned: neis on palju tsinki, mis tõstab testosterooni taset. See tuleb kasuks nii meeste kui naiste seksuaalsusele.

Arbuus: selle söömine lõõgastab veresooni, mille tagajärjel paraneb suguorganite verevarustus.

Punased viinamarjad: need sisaldavad palju boori, mis aitab stimuleerida östrogeeni ja testosterooni tootmist.

Spargel: ülitervislik spargel sisaldab muuhulgas A- ja C-vitamiini, mis teeb naha ja juuksed väga kauniks. Lisaks on selles B-vitamiine ja kaaliumit, tänu millele saad kauakestvaid orgasme.

Banaan: see magus ja mahe vili sisaldab tublisti kaaliumi, mida on vaja lihaskontraktsiooniks. Veel on banaanis bromelaani, mis aitab toota testosterooni.

Soja: sojatoodetes on isoflavoonühendeid, mis jäljendavad östrogeeni. Tänu östrogeenile püsib naise tupp niiskena, mis suurendab seksuaalset naudingut.

Austrid: austreid kiidetakse libiido tõstmisel kõige enam, sest neis on hormoone turgutavaid aineid nagu aminohappeid, D-asparagiinhapet ja N-metüül-D-aspartaati.

Paprika: üks suur paprika katab 600 protsenti päevasest C-vitamiini vajadusest. C-vitamiin on seotud naiste libiidoga ja see suurendab suguorganite verevarustust.

Trühvlid: seksuaalvõimekuse parandamiseks sõi trühvleid juba Napoleon. Õigesti tegi, sest neis hirmkallites seentes on väga palju tsinki, mida on genitaalide töökorras hoidmiseks hädasti vaja.

Küüslauk: selles on allitsiini, mis suurendab verevarustust ja teeb puudutuste suhtes tundlikumaks. Ühtlasi tagab see meestele tugevama erektsiooni ja annab kestvust juurde.

Piiniaseemned: need iidsed afrodisiaakumid on tsingirikkad ja suurendavad testosteroonitaset nii meestel kui naistel.

Kreeka pähklid: neis on hea kogus l-arginiini, mis parandab verevarustust ja teeb erektsiooni tugevamaks.

Aedoad: neis on samuti palju l-arginiini, mille kohta on uuringud näidanud, et see turgutab naise iha ja seksuaalnaudingut.

Basiilik: basiiliku lõhn tekitab meestel seksiisu, mistõttu tupsutasid keskajal prostituudid basiilikuõli omale kõrva taha. Sisse süües parandab see vereringet.

Viigimari: neis on palju nii tsinki kui magneesiumi - kahte ainet, mida on vaja testosterooni ja teiste suguhormoonide tootmiseks. Viigimarjade söömine võib kaasa aidata ka feromoonide eraldumisele.

Tume šokolaad: peale heaoluhormoonide saad tumedast šokolaadist ka aintioksüdante.

Avokaado: neis on palju foolhapet ja B6-vitamiini, mis annavad energiat. B6-vitamiin aitab ka reguleerida prolaktiini, mis on oluline libiido suurendaja.

Allikas: Redbook

Tagasi üles