Sinu brauser on natuke ajast maha jäänud. Et kõik töötaks, nagu vaja, palun uuenda enda brauserit.
Küpsised aitavad meil teenuseid edastada. Meie teenuseid kasutades nõustute sellega, et kasutame küpsiseid. ROHKEM INFOT >

Viis viga, mida peale trenni tehakse

KOMMENTEERI PRINDI ARTIKKEL
FOTO: LightField Studios / Panthermedia / Scanpix

Tead seda mõnusat tunnet, mil oled trenni lõpetanud ning ainus, mida tahaksid, on pikali visata? Kahjuks on see vaid üks viiest suurest veast, mida peale trenni teha.

Jätad «jahtumise» vahele

Sa ju ei jookse maratoni ning seejärel viska pikali magama? Keha jahutamine peale trenni on oluline, et südametöö jõuaks aeglustuda ning taastada normaalse oleku. Jaluta natuke lindil (või õues) või tee üks aktiivsem venitus.

Sa ei võta venitamist tõsiselt

Venitamine on oluline, kuna see võimaldab lihastel taastuda, kasvada ja tugevamaks saada. Lisaks aitab see vältida trennijärgset lihaste kangust.

Ei saa õigeid toitaineid

Õiged toitained on olulised lihaste taastumiseks. Süsivesikute ja proteiini kombinatsioon on parim valik peale treeningut.

Sa ei joo piisavalt vett

Vesi on trenni tehes sinu parim sõber. Seda nii enne, pärast kui ka treeningu ajal. Vesi aitab su lihastel taastuda ning aitab sinu organismi trennist taastumisel.

Jood kohe alkoholi

Kuigi üks külm lõõgastus võib tunduda õhtul peale trenni hea mõte, siis tegelikkuses tekitab see organismis veepuudust. Oota alkoholiga vähemalt tund peale trenni.

Treenime tervislikult!

Allikas: Elite Daily

Tagasi üles