Moeostud otse Facebook Messengerist?

Dagmar Lamp
, naine.postimees.ee juhataja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: PantherMedia / Scanpix

Tänasest saab Montoni naistele mõeldud kollektsiooni osta, sirvida ning saada personaalseid ostusoovitusi Facebook Messengeri abil. Eestis loodud CartSkill koostab igale Montoni kliendile Messengeris personaalse ostusoovituse tema esmase eelistuse ja pildipõhise analüüsi põhjal, aidates igale kliendile leida kiiresti ja mugavalt sobiliku riideeseme või komplekti. Montoni kollektsiooni saavad Facebook Messengeri kaudu osta ja koju tellida 44 riigi elanikud.

Baltikumi suurima moedisainiettevõtte Baltika e-kaubanduse juhi Külli Koorti sõnul on Facebookist kasvanud peamine sotsiaalmeedia platvorm, mida e-poodlemisel kasutatakse. «Ka kõige värskem PwC jaekaubanduse tarbijauuring toob välja, et üle poole Facebooki kasutajatest kasutavad Facebooki igapäevasee e-shoppingu osana,» tõdeb Külli Koort ja sõnas, ka antud rakenduse abil astub Monton sammukese klientidele lähemale ning loob võimaluse suhtluseks seal, kus kliendid täna juba niikuinii aega veedavad ja suhtlevad. Esialgu saavad uutmoodi ostukogemust proovida Montoni naistele loodud kollektsiooni kliendid, sealhulgas ühes vanimas ja hinnatuimas kaubamajade ketis Peek & Cloppenburg.

CartSkilli asutaja Indrek Vainu sõnab, et senine mobiilirakenduste maailm on küllastumas, mis tähendab seda, et keskmiselt kasutavad nutitelefonide omanikud vaid paari-kolme appi, rohkemaks ei jätku neil enamasti aega. «CartSkilli rakendus on loodud olemasoleva ja maailmas äärmiselt populaarse Facebook Messengeri osana. Seega ei pea nõuandva ostukogemuse saamiseks järjekordset uut appi alla laadima ja kasutama hakkama,» ütles Vainu. CartSkilli rakendus on oma olemuselt bot, mis kasutab tehisintelligentset tehnoloogiat selleks, et piksel piksli haaval Montoni kollektsioonist rõivaste fotod läbi analüüsida ning pakkuda kliendi esmase valiku põhjal talle sobivaid riideesemeid. CartSkill erineb kõikidest poodlemisrakendustest ja äppidest seetõttu, et on teadaolevalt esimene taoline võimalus, mis kasutab e-kaubanduses visuaalse sarnasuse põhist toodete analüüsi.

Montoni kollektsiooni on võimalik sirvida, osta ning saada personaalseid soovitusi, külastades esmalt Montoni Facebooki lehte ja trükkides sõnumi saatmise aknasse fraasi /shopmonton. Rakendus töötab ka nutitelefonide-põhises Messengeri rakenduses, kus tuleb sõnumi saajaks märkida Monton ja seejärel sisestada aknasse sama fraas: /shopmonton.

Vaata siit, kuidas vestlusakna kaudu poodelda! 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles