Amy Schumer ei ole nõus, et ajakiri liigitas teda pluss-suuruses naiste hulka

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Amy Schumer. Critics' Choice Awards 17. jaanuaril 2016.
Amy Schumer. Critics' Choice Awards 17. jaanuaril 2016. Foto: Reuters/ScanPix

34-aastane tuntud komöödianäitleja Amy Schumer avastas enda pahameeleks, et ajakiri Glamour on kirjutanud oma pluss-suuruses naiste eriväljaandes temast kui positiivsest eeskujust. Kuna Schumer on enda sõnul tegelikult sale, siis ei jätnud ta sellele ka tähelepanu pööramata.

Teisipäeval avaldas Amy Schumer Instagramis foto, mille juurde kirjutas, et pluss-suuruses pole midagi halba, kuid Ameerikas peetakse selleks suurust 16. Tema seevastu jääb 6 ja 8 vahele, mis Euroopas võrdub rõivanumbritega 36-38 ehk S/M.

Peale selle häiris näitlejannat, et ajakirjas oli kasutatud tema 2015. aastal antud intervjuu lõike ja selleks otstarbeks tehtud pilte, kuid temalt selleks luba ei küsitud ega antud ka teada, et fotod avaldatakse uuesti, vahendab Daily Mail.

«Noored tüdrukud vaatavad mu keha ja mõtlevad, et see on pluss-suurus? Mis te arvate? Minu mõtted ei ole glamuursed,» viitas ta pilkavalt ajakirja nimele ning lisas hiljem: «Lihtsalt veidi imelik ja ebaõiglane, et mulle ei öeldud.»

Paljud naised on avaldanud oma arvamust Amy kaitseks ja öelnud, et selline sildistamine ning naiste vahel vahet tegemine nende suuruse järgi on üleüldse vale. Sotsiaalmeedias on vallandunud pahameeletorm, mis paisub üha suuremaks. 

Ajakiri Glamour vabandas nii Amy Schumeri kui avalikkuse ees öeldes, et Amy on kõigi lemmik, mistap ta erinumbrisse lisatigi. Ajakirja esindaja sõnul ei ole aga numbris kordagi väidetud, et näitlejanna oleks pluss-suuruses, vaid tegu on lihtsalt naistega, kes on teistele eeskujuks ja inspiratsiooniks. 

Kuigi konkreetselt sellist nimetus ajakirja kaanel ei ole, kirjutab Cindi Leive väljaande juhtkirjas, et eriväljaanne on lugejatele, kes kannavad riideid alates 14 rõivanumbrist (meie 44) ja intervjuude vahel on pluss-suuruses riideid tootva brändi Lane Bryant reklaamid. Ka ajakirja ilmumisele eelnesid reklaamid, milles oli selgelt välja öeldud, et väljaandes on pluss-suuruses eeskujud. 

Tagasi üles