Galerii: Baltika esitles moepublikule värskeid kevadkollektsioone

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eile õhtul täitusid Baltika kontoriruumid suurejoonelise moepeoga ning Montoni, Ivo Nikkolo, Baltmani, Bastioni ja 10. juubeliaastat tähistava Mosaici värsked kollektsioonid andsid kevadhooajale uhke avapaugu. 

Baltika kontoripidu külastas stiilne ja nimekas moepublik, samuti astusid modellidena üles mitmed tuntud näod, teiste hulgas Beatrice, Eia Uus, Aljona Eesmaa, Reet Härmat, Anni Rahula ja Riina Suhotskaja.

Eia Uus. Foto: 
Eia Uus. Foto: Foto: Maksim Toome

2016. aasta kevadsuvise moe-show jaoks andsid Baltika brändide kollektsioonidele oma nägemuse Eesti Kunstiakadeemia moedisaini osakonna juhataja Piret Puppart (Mosaic), reklaami- ja kokteilimeister Andres Siem (Monton), stilist ja moeblogija Lucine Ayanian (Bastion), modell ja DJ Inga Vatsk-Laasner (Ivo Nikkolo) ning kunstnik Ed Labetski (Baltman).

Foto: 
Foto: Foto: Maksim Toome

Brändide esitlemisel toetuti disainerite inspiratsiooniallikale ja iga stilist vürtsitas seda oma nägemusega, näiteks oli Montoni show üles ehitatud rohelusele. «Monton on põhjamaise joonega, botaanikuna otsustasin nende moodsate lõigete vahele pisut päris loodust istutada,» sõnas reklaamimaailmast tuntud Andres Siem, kes seekord Montoni stilistina kätt proovis.

Foto: 
Foto: Foto: Maksim Toome

Ivo Nikkolo kinnitas, et sokke tasub kanda lahtiste kingadega ja et kvaliteetsest kangast jaapanlikud tegumoed on selle hooaja suunanäitajaks. Baltmani mees on aga vaieldamatult kõige mehisem, kandes innovaatilistest kangastest rõivaid, mis kaitsevad mobiiltelefonide kahjuliku kiirguse eest ning mantleid, millega võib kasvõi duši alla minna. Bastion lõi seevastu pahviks oma naiselikkusega - Bastioni naise vaieldamatu lemmikrõivas on kleit ning tema kevadsuvist garderoobi ehib imekaunis pits.

Foto: 
Foto: Foto: Maksim Toome

Uhke moepidu kulmineerus suurejoonelise lõpuakordiga - esitlusele tuli brändi Mosaic 10. aasta juubeli-show, mida saatis WAF koor. «Seekordseks inspiratsiooniks oli töötav naine/mees, kes läbi enesekindluse ja eneseteadlikkuse teeb oma töökohast justkui moelava ning töövahenditest ihaldusväärsed moeaksessuaarid,» ütles Mosaici kollektsiooni stilistika eest vastutanud Piret Puppart. «Show läbivaks noodiks oli tumesinine baasvärv, mis on Mosaici kevadsuvise kollektsiooni meretemaatika aluseks.»

Foto: 
Foto: Foto: Maksim Toome

Ürituse muusikalise kujunduse eest vastutas Talis Paide. Kingad tõi lavale ABC KING, meigi kandis peale Max Factor ning soengud tegi Goldwell.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles