Võimas kampaania on ärgitanud miljoneid naisi rohkem trenni tegema

Kerti Kulper
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Sport England algatas eelmise aasta jaanuaris kampaania This Girl Can, mille video osutus juba esimese nädala jooksul naiste seas ülimenukaks. Aasta hiljem võivad idee algatajad rahul olla: tänu kampaaniale on miljonid naised hakanud rohkem trenni tegema.

Kampaania eesmärgiks oli julgustada kõiki naisi, hoolimata kehakujust või -kaalust, rohkem regulaarselt liikuma ja treenima. Kampaania on olnud üliedukas: koguni 2,8 miljonit naist vanusest 14-40 on öelnud, et hakkasid rohkem liikuma just tänu sellele, edastab Huff Post.

Kampaania jaoks loodud video oli tehtud väga kavalalt ja seal kasutati originaalseid lööklauseid, millega paljud naised suutsid samastuda («Higistan nagu siga, tunnen end kui rebane» jms). Idee algatajate sõnul tahtsid nad muuta naiste suhtumist trennitegemisse ja tõsta naiste enesekindlust.

Sport Englandi juht Jennie Price oli statistika üle väga õnnelik ja ütles, et kampaania on oma eesmärki täitnud. «See näitab, et kampaaniast mitte ainult ei räägita, vaid see on muutnud ka naiste käitumist,» nentis Price. 

Tema hinnangul on kampaania juures kõige positiivsem see, et nad aitavad just neid naisi, kes teevad alles tutvust erinevate trennidega ja kes on arvanud, et treenimine pole nende jaoks. «Naised, kes on kooliajast peale sporti vihanud, on hakanud mõtlema, et ehk prooviks ujumis või sõidaks rattaga. See on väga suur samm, kui inimene pole juba aastaid trennitegemisele mõelnud,» arvas Price.

Hoolimata sellest, et kampaania on olnud väga edukas, rõhutas Price, et nende töö pole kaugeltki veel tehtud. Ta ütles, et tuleb jätkata sõnumi levitamist, et naiste kehad ja võimed on erinevad, kuid sellest hoolimata võib igaüks leida omale sobiva spordiala.

Aastaga on This Girl Can videot vaadatud YouTube'is ja Facebookis üle 37 miljoni korra. Twitteris on märksõna #ThisGirlCan kasutatud üle 660 000 korra. Kampaania on populaarsust kogunud enam kui sajas erinevas riigis üle maailma. 

Vajad ka motivatsiooni, et trenni teha? Vaata ülimenukat videot!

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles