Populaarsed modellid võivad Instagramis teenida vaid ühe foto eest sadu tuhandeid dollareid

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kendall Jenner.
Kendall Jenner. Foto: Dimitrios Kambouris/AFP

Maailma kõige edukamad modellid võivad erinevate lepingute ja reklaamikampaaniatega teenida miljoneid dollareid. Nüüd on aga nooremad tippmodellid hakanud teenima ka tänu Instagramile.

Kendall Jenner ja Gigi Hadid (Xposure)
Kendall Jenner ja Gigi Hadid (Xposure) Foto: XPOSURE

Näiteks Kendall Jenner, Cara Delevingne ja Gigi Hadid on kõik väga aktiivsed Instagrami kasutajad. 20-aastasel Jenneril on 43,9 miljonit järgijat ja erinevate allikate andmetel teenib noor modell ühe foto postitamise eest 125 000-300 000 dollarit. Kuna Jenner jagab fännidega pilte üsna heldelt, siis võib arvata, et ta on juba ainuüksi tänu sotsiaalmeediale teeninud üsna korraliku summa, kirjutab Daily Mail.

Analüütikagrupi D'Marie Archive looja ja tegevjuht Frank Spadafora selgitas, et Kendall Jenner on hetkel sotsiaalmeedias kõige populaarsem tippmodell. Temale järgneb Cara Delevingne (23,9 miljonit järgijat) ja kolmandale kohale jääb Jenneri hea sõbranna Gigi Hadid (10,2 miljonit järgijat).

Spadafora pakkus, et kõik kolm modelli võivad teenida ainult ühe foto postitamise eest sadu tuhandeid dollareid. Eksperdid selgitavad, et paljudel modellidel ja tuntud tegelastel on lausa sotsiaalmeediaga seoses lepingud sõlminud. Fännidele võib tunduda, et kuulsus on üles laadinud täiesti tavalise pildi, kuid tegelikult võib see olla osa suuremast kampaaniast.

Modelliagentuuri Major Models kaaslooja Katia Sherman nentis, nn sotsiaalmeedia kuningannad on täiesti teist tüüpi modellid ja võivad teenida kordades suurmaid summasid kui ülejäänud modellid. 

Kendall Jenneri Instagramis olnud pilt Calvin Kleini aluspesuga (Xposure)
Kendall Jenneri Instagramis olnud pilt Calvin Kleini aluspesuga (Xposure) Foto: XPOSURE

Ent Kendall Jennerit ei suuda keegi üle trumbata. Kui Jenner nimetati 2014. aasta lõpus Estee Lauderi uueks reklaaminäoks, tunnistasid menuka ilubrändi esindajad, et osaliselt oli põhjuseks see, et Jenneril on sotsiaalmeedias nii palju fänne. Pärast Jenneri ja Estee Lauderi koostöö teatamist, kasvas Estee Lauderi fännide arv Instagramis 50 000 võrra.

Kuigi pole teada, kas Jennerile makstakse iga foto eest, kus on näha mõnda brändi, võib tema pilte vaadates öelda, et noor naine kasutab Instagrami üsna julgelt selleks, et lemmikbrände reklaamida. Näiteks Calvin Kleini püksikutele tegi ta Instagramis reklaami kuid enne seda, kui firma teatas, et nad teevad Jenneriga koostööd.

Frank Spadafora sõnas, et kui modell soovib tulu teenida, siis praegusel ajal tuleb sotsiaalmeedias üsna aktiivne olla. «Kas ma saaksin väita, et keegi saab olla suur staar ilma, et ta oleks sotsiaalmeedias? Ma ei julge seda väita,» tunnistas ta. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles