Riina Suhotskaja õpetab valima õiget spordijooki ja selle kogust

Linda Pärn
Linda Pärn, toimetaja
:

Aeroobikatreener Riina Suhotskaja räägib, milline on tema enda vedelikutarbimise rutiin ning jagab liigume.ee lehel soovitusi nii kaalulangetajatele kui juba sportlikuma vormiga inimestele. 

Ühe tunniajalise aeroobikatreeningu ajal joon tühjaks pooleliitrise veepudeli: enne trenni paarsada milliliitrit, umbes klaasi jagu trennis ning ülejäänu pärast trenni. 

Kui suures koguses juua, oleneb palju ilmast ja veekaotusest, mõni võib tunniajalise aeroobikatrenni jooksul kaotada ka kaks liitrit vett – see tuleb siis pärast tasa teha. Tunnises trennis peaks piisama umbes klaasikesest. 

Kes tahab kaalu kaotada, peab kindlasti rohkem vett tarvitama, et aidata organismil jääkaineid välja viia. Kui treening kestab üle kahe tunni, võib käiku lasta spordijoogid, L-karnitiiniga fatburner’id.

Ma armastan enne trenni juua kohvi, eriti hommikul, sest mul on madal vererõhk ja kohv ergutab. Vahel ei mõju see aga trennis hästi ning kõhtu on tekkinud selline krambi- või puhituselaadne tunne. Olen märganud, et kui joon näiteks kohvi kõrvale lisaks vett, siis seda ebameeldivat tunnet ei teki. 

Vahel joon ka aluselist vett, mis tundub mulle kuidagi pehmem ja mahedam ning aitab soolestiku mikrofloorat neutraliseerida. Näiteks olen joonud sünnipäevadel veini kõrvale aluselist vett. Kohv ja vein on happelised joogid, aluseline vesi suudab neid hästi tasakaalustada.

Kirjuta toimetajalePrindi
Artikli märksõnadjoogidkohvmadal vererõhkriina suhotskajaspordijoogidspordijooktreeningtrennvererõhkvesi
Samal teemal
Vaata ka videolugusid!
Sisuturundus
mood kolib suveks pärnusse!
Saada meile vihje!
Nägid midagi huvitavat? Saada meile kiri, video või pilt siit!
ujumisriiete trendid
Viimased uudised
VideoKõik
TervisKõik
ReisKõik
Horoskoop
Top lood
Top kommentaarid
48h populaarsemad teemad
PostimeesKõik
Elu24Kõik
MajandusKõik
SportKõik
TallinnKõik
NaineKõik
TarbijaKõik
MaailmKõik
ArvamusKõik
UudisedKõik
VIIMASED GALERIID
Arhiiv
Liitu Postimehe uudiskirjaga ja ole kursis päeva olulisimate uudistega!
Vali omale meelepärased teemad:
Aitäh, et liitusid
Postimehe uudiskirjaga!
Juba homme jõuab esimene uudiskiri sinuni.
TAGASI POSTIMEHE LEHELE