Uuring: mehed on tegelikult edevamad kui naised

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Kuigi naistele heidetakse sageli ette seda, et õrnem sugu vaatab end liiga sageli peeglist, selgus värskest uuringust, et mehed on tegelikult naistest palju edevamad.

Suurbritannias loodud elustiilibränd Avaj viis läbi uuringu, milles analüüsiti meeste ja naiste iluprotseduure. Selgus, et mehed vaatavad päeva jooksul oma peegeldust erinevatelt pindadelt lausa 23 korda, samas kui naised teevad seda 16 korda päevas, kirjutab Daily Mail.

Meessoost osalejad tunnistasid, et otsivad oma peegelust peamiselt selleks, et oma välimust imetleda ja vaadata neid kehaosi, mille üle nad tunnevad kõige enam uhkust. Naised vaatavad peeglisse aga selleks, et veenduda, kas nad näevad ikka normaalsed välja. Naissoost osalejad lisasid, et vaatavad peegelduselt kõige enam neid kehaosi, millega nad on kõige vähem rahul.

Mehed veedavad keskmiselt 10 minutit päevas oma peegelduse vaatamisele. Leidus neidki, kes teevad seda kauem: 11 protsenti meestest sõnas, et nemad kulutavad oma peegelduse vaatamisele koguni 30 minutit päevas. 

82 protsenti uuringus osalenud meestest nõustus väitega, et välimuse eest tuleb hoolt kanda. 

Mehed olid oma keha juures kõige enam rahul kätega (76 protsenti), järgnesid jalad (54 protsenti), naeratus (49 protsenti), silmad (43 protsenti) ja juuksed (38 protsenti).

Kaks kolmandikku (67 protsenti) meestest tunnistas, et neil on kolm või enam isiklikku ilutoodet, mis viitab sellele, et mehed ei taha vananemisega lihtsalt leppida. Kolmandik meestest ütles, et nad kasutavad mõne naissoost tuttava ilutooteid, samas kui üks mees kümnest ostab teadlikult ilutooteid, mis on suunatud naistele. 

Uuringu juht Tracey Denison sõnas, et nende leiud tõestasid, et mehed on tegelikult väga edevad. Denison lisas, et põhjuseks võib olla nutitelefonide populaarsuse tõus, kuna mehed on hakanud end rohkem pildistama ning seetõttu on oma välimuse osas teadlikumad. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles