Kriss Soonik-Käärmann on alati teadnud, et ta on meestega võrdne

Kerti Kulper
, reporter
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Pesudisainer Kriss Soonik. 30MAY14 Foto: ERIK PROZES / POSTIMEES
Pesudisainer Kriss Soonik. 30MAY14 Foto: ERIK PROZES / POSTIMEES Foto: ERIK PROZES/

Omanimelise pesubrändi loonud edukas pesudisainer Kriss Soonik-Käärmann hakkas oma karjääri teadlikult kujundama hetkest, mil ta mõistis, et tahab moedisaineriks saada ja oma brändi luua.

«Kolisin Londonisse, käisin seal magistriõppes London College of Fashionis ja kogusin kogemusi kahes pesufirmas,» sõnas tunnustatud moelooja ning lisas, et sellest kogemusest talle eeltööks ja info kogumiseks täiesti piisas.

Kuna moe- ja pesumaailmas domineerivad naised, siis pole eestlannast moelooja kunagi tundnud, et naisena on tal raskem olnud. «Samas ei kasvatatud mind ka mehi kartma. Olen alati teadnud, et olen nendega võrdne ja suuteline samadeks asjadeks,» lausus ta.

«Usun ka seda, et ma pole kunagi «karjääri teinud» või olnud «karjäärinaine». Lähenen oma ettevõtmisele pigem loominguliselt ja teen seda, mis mulle meeldib, mitte seda, mida minult oodatakse,» on naine veendunud.

Suurimaks väljakutseks oma valdkonnas peab Soonik-Käärmann aga konkurentsi. «Tagasihoidliku eestlasena peab ikka ja jälle oma kestast välja ronima ja tegema asju, et teistest eristuda, silma paista, esile tõusta. See on väsitav, kuid valikut lihtsalt pole. Maailm on täis väga lahedaid inimesi ja ettevõtmisi, kui tahad nende hulka kuuluda, siis pole muud, kui kogu ennast ja jätka samas vaimus.»

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles