Galerii: uus Eesti rõivabränd Denim Dream esitles oma esimest kollektsiooni

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.

Eesti uus moebränd Denim Dream esitles Solarise Keskuses oma esimest moeloomingut. 

Kevad-suvise kollektsiooni läbivaks teemaks on jaapani lilleaed ja selle autor on moedisainer Svetlana Puzorjova. Rõivad, mis on disainitud Eestis, on saadaval vaid limiteeritud koguses Denim Dream esinduspoodides.

Denim Dream moeloomingu esitlusel astusid modellidena üles ka Birgit Õigemeel, Eda-Ines Etti ja Liis Lemsalu. 

Denim Dream esimest kollektsiooni iseloomustab eelkõige elegantsus ja naiselikkus. «Rõivad on universaalsete lõigetega, mis aitavad naisel rõõmu tunda oma kehast ning rõhutada naiselikkust. Püksid ja seelikud on näiteks salendava efektiga,» rääkis moeloomingu autor Svetlana Puzorjova, kelle sõnul läbib kogu kollektsiooni hetke kuumim trend - jaapani lilleaed. 

«Loodame, et uus Eesti rõivabränd võetakse positiivselt vastu ja saame jätkata ka järgmisel hooajal juba uute kollektsioonidega, sealhulgas ka meestele. Suureks unistuseks on oma rõivabrändiga laieneda ka uutele turgudele, kuid selle eelduseks on brändi esimese kollektsiooni edukus kauplustes,» räägib Põldma Kaubanduse AS turundusjuht Kaidi Laev.

Kollektsioon on eksklusiivselt müügil vaid Solarise Keskuse Denim Dream kauplusesse, kuid teistesse suurematesse esinduspoodidesse jõuab see juba märtsi kuu jooksul. 

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles