Pesupood eemaldas klientide survel vaateaknalt liiga kõhna mannekeeni

Linda Pärn
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kõhn mannekeen La Perla vaateaknal.
Kõhn mannekeen La Perla vaateaknal. Foto: Twitter.com/Michael Rudoy

Itaalia luksuspesubränd La Perla võttis oma New Yorgi esinduspoe vaateaknalt maha mannekeeni, kui kliendid hakkasid kaebama, et nukk näeb välja häirivalt kõhn.

Tähelepanelik klient tegi mannekeenist pilti ja algatas Twitteris arutelu selle üle, miks peab pesumannekeen olema nii kõhn, et ka tema ribid selgelt näha on. Möödus vaid mõni tund, kuni La Perla esindaja sekkus ja teatas, et mannekeen on vaateaknalt eemaldatud ja tulevikus seda enam ei kasutata, vahendab Daily Mail.

Sellele vaatamata jätkub inimeste meelepaha ja Twitteris on sõna võtnud toitumishäirete raviga tegelevad isikud, kes peavad kõhna modelli eriti taunimisväärseks.

La Perla New Yorgi poodides kasutatud mannekeenid on alati olnud väga saledad, kuid nüüd on ettevõtte teatel plaanis kuvandit muuta. Sellega seoses vahetatakse ka mannekeenid välja.

Ülemaailmselt on La Perlal rohkem kui 100 boutique'i. Luksusbrändi rinnahoidjate hinnad algavad 98 dollarist ja kallimad maksavad üle 300 dollari. 

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles