Moeblogi: trükililled pluusi peal

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Erakogu.

Moeblogija Anni Jürgenson nendib pärast Stockholmi moenädalat, et sealne moerahvas oskab ka soojades vammustes stiilne välja näha.

Kevadlilli tuleb veel mõnda aega oodata, kuid see-eest on varuvariandiks botaanikaaiad ja eksootilised toataimed. Rootsi päritolu Weekday ja COS trükivad aga monstera, sõnajalad ja palmilehed riietele. Seejuures on Weekday hüüdlause sel kevadel: «Tee oma garderoobiga sama, mida kevad teeb loodusega!»

Hoolimata sellest, et H&M on kiirmoebränd, toetab ta usinalt noori iseseisvaid moekunstnikke: firma disainiauhind Design Awards on loodud just selleks, et inspireerida noori tegelema moega ja toetama moeülikoolide lõpetajaid karjääri alustamisel. H&Mi kodumaal Rootsis kuulutati Stockholmi moenädalal kaheksa finalisti seas välja võitja, belglane Eddy Anemian (24). Teda ootab 50 000-eurone rahaline auhind ja võimalus luua kollektsioon koostöös H&Miga, mis tähendab ka rahvusvahelist tähelepanu – tulevasi moetähti motiveerib see kindlasti.

Rootslased teavad, mida tähendab talv, ja oskavad ka vastavalt sellele riietuda. Ka moe­nädala ajal paksude mantlite, kasukate ja sulejopede alla mattudes ei kaotanud moe­huvilised seal grammigi omapärast. Pilkupüüdev peakate ja hiiglapikk sall olid tõsise talveilmaga lausa kohustuslikud.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles