Kriss Sooniku pesubränd valiti mainekasse CoolBrands nimekirja

Linda Pärn
, toimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Kriss Soonik.
Kriss Soonik. Foto: Marina Puškar / Postimees

CoolBrands on Suurbritannia kõige ihaldatumate brändide nimekiri, mis koondatakse igal aastal luksuslikku raamatusse ja millele lisaks ilmub ajalehe «The Observer» eriväljaanne. Nüüd valiti sinna nimekirja ka eestlanna Kriss Sooniku pesubränd.

«Kui oma äriga alustasin, oli mu üks eesmärkidest luua midagi, mis oleks CoolBrands vääriline,» kommenteeris Kriss Soonik. «Loomulikult ei pidanud ma seda realistlikuks, kuid unistama peab. Ja suurelt! Enne oma brändi alustamist töötasin kahes mainekas pesufirmas Agent Provocateur ja Madame V ning mõlemad need firmad valiti CoolBrands nimekirja. Ma nägin, mida see neile tähendas ning kui oluline see saavutus oli. See, et täna, peaaegu viis aastat hiljem mulle selline au naeratas, on muidugi täiesti enneolematu.»

CoolBrands nimekirja ei saa ise kandideerida, vaid sinna valitakse brändid ekspertidest žürii ja 3000 Suurbritannia tarbija poolt. Lõpptulemuseks on märkimisväärselt konkurentsivõimeliste brändide nimekiri, mis hõlmab erinevaid valdkondi. Näiteks kuuluvad CoolBrands nimekirja Mercedes Benz, Skype, Prada, Stella McCartney, kuid samuti nimed, kes täna veel ei ole maailmakuulsad, aga kelle suhtes hinnatakse väga suurt potentsiaali selleks saada (Lascivious, Illamasqua etc).

Kogu nimekiri ja raamat tulevad avalikkuse ette 23. septembril ja on näha aadressil www.coolbrands.uk.com.

Kriss Soonik Loungerie bränd ja selle arendamine sai alguse pea viis aastat tagasi. Kriss Sooniku disainpesu eripära on see, et suurem osa sellest on kantav ka ülerõivastena (lingerie ehk aluspesu ja loungewear ehk sohva- ja ööriided moodustavad kokku «loungerie»).

«Minu loomingu teeb omanäoliseks kooslus mugavatest kangastest ja erilistest detailidest, mis on väga haruldane disainpesu turul, ning mis nende aastate jooksul on kujundanud brändi identiteedi,» märkis Kriss.

Kogu Kriss Sooniku looming toodetakse Eestis. Tooteid saab osta viieteistkümnest riigist, viimati siseneti Saudi-Araabiasse ja Jaapanisse. Brändi kohta on artiklid ilmunud moeajakirjades Vogue, ELLE, GQ, Cosmopolitan, Style.com ning loomingut on kandnud nii Bondi tüdruk Berenice Marlohe, USA näitleja Mischa Barton kui ka viimati Suurbritania modell ja näitleja Kelly Brook oma 2014. aasta kalendrikaanel.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles