Eesti õlleturgu juhib Premium

Urho Meister
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: A. Le Coq

Uuringufirma AC Nielsen andmetel kuulusid juunis-juulis Eesti enimmüüdud õllede esiviisikusse ainult A. Le Coqi tooted, esimese koha saavutas ülekaalukalt A. Le Coq Premiumi purgi kuuspakk, teatas A. Le Coq.


Juuni-juuli 2009 õllede müügitulemusi kajastava AC Nielsen uuringu tulemuste kohaselt juhib A. Le Coq Premium kuuspakk kõikide Eesti õllede edetabelit ülekaalukalt 873,8 tuhande müüdud liitriga, edestades teisele kohale jõudnud A. Le Coq Double Bocki ligi 40 protsendi ja kolmanda koha kandidaati A. Le Coq Disel õlut ligi 50 protsendiga.

Neljanda koha saavutas A. Le Coq Premium nelipakk ja viiendal kohal oli aprillikuus turule tulnud pindine Alexandri õlu.

A. Le Coqi juhi Tarmo Noobi sõnul on esiviisikus esindatud kaks väga erinevat A Le Coqi tooteklassi - premium-klassi toodetele sekundeerivad esiviisikus PET-pudelis õlled.

AC Nielseni andmetel on A. Le Coq Premium olnud Eesti enimmüüdud õllebränd juba ligi kaks aastat ning Noobi sõnul aitab just  A. Le Coq Premium kasvatada langevas turuolukorras ettevõtte turuosa.

Saku Õlletehase juhatuse esimees Veli Pekka Tennilä juhtis tähelepanu sellele, et Nielsen andmetel juhib Saku õlletehas Eesti õlleturgu 39 protsendiga mahulises väärtuses ja 41,2 protsendiga rahalises väärtuses.

«Nielseni andmetel on Saku Õlletehas premium õllede kategoorias liidripositsioonil, edestades peamist konkurenti A Le Coqi suvekuudel enam kui kaks korda.»

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles