Inglismaal keelustati vananemisvastase kreemi reklaam

Naine
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Nivea kreemid. Pilt on illustratiivne.
Nivea kreemid. Pilt on illustratiivne. Foto: AFP / Scanpix

Kosmeetikafirma Nivea palkas oma Vital vananemisvastase kreemi reklaaminäoks 62-aastase Cindy Josephi. Alles 49-aastaselt modellitööga tegelema hakanud naine näeb oma piltidel vähemalt 20 aastat noorem välja. Reklaamijärelvalvega tegelev amet (ASA) leidis, et kõnealune reklaam tekitab liialdatud ootuseid kreemi toimele, on seega eksitav ning tuleb kõrvaldada.

Reklaami kohaselt lubab kreem vähendada nähtavalt kortse, parandada naha elastsust ning ennetada pigmendilaike, kirjutab Daily Mail. ASA on seisukohal, et siinkohal ei tee imesid mitte kreem, vaid Photoshop ning leiab, et kreemi tootval firmal puuduvad tõendid, millega toetada reklaamis kuulutatud väiteid. ASA sõnul on oluliselt vähendatud kortse ning vähendatud pigmendilaike.

Kuna reklaam väidab, et just see kreem annab naisele selliseid tulemusi, on reklaam tugevalt liialdatud. Nivea esindaja on öelnud, et neil on kahju, et nende reklaami eksitavaks peetakse ja see polnud kunagi nende kavatsus.

Samas pole see sugugi esimene kord, mil ASA on Nivea reklaami eksitavaks nimetanud. 2010. aastal reklaamis firma oma Nivea Visage Anti-Wrinkle Q10 Plus kreemi loosungiga, et 37 protsenti kreemi kasutanutest tunnevad end nüüd kaunimana kui nad olid kümme aastat tagasi.

Vaata kampaaniapilte SIIT.

Kommentaarid
Copy
Tagasi üles