Väga mitmed kuulsused on arvanud, et omanimeliste kosmeetikatoodete või parfüümide loomine on hea mõte, kindlustab nende sissetulekut ning edasist edu. Julm tõde on see, et Briti naised ei usalda nende tooteid.
Naised ei usalda kuulsuste kosmeetikabrände
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Genius Beauty kirjutab, et värske läbi viidud küsitlusele vastanutest 53 protsenti on kunagi tarbinud mõne kuulsuse brändinimega kosmeetika. 52 protsenti leidis, et nende toodete hind on liialt kõrge ning kvaliteet madal.
87 protsenti vastanutest ütles, et nad ostavad vaid nende kuulsuste ilutooteid, kes neile meeldivad, näiteks Jennifer Lopez või Cindy Crawford. Kuid selliste staaride ilutooteid, kelle kuulsus on kahtlasevõitu, nad tavaliselt ei osta, näiteks Paris Hilton või Justin Bieber.