Rahvusvahelisse RSA gruppi kuuluva Briti kindlustusettevõtte MORE TH>N uuringu andmetel on Briti meesautojuhid viimase aastaga põhjustanud end auto tahavaatepeeglist imetledes ja iluprotseduuridega tegeledes hulgaliselt avariisid. Üksteist protsenti küsitletutest märkis, et on sattunud seetõttu õnnetusse - edevusest põhjustatud avarii keskmine kahju on hinnanguliselt ligi 800 eurot.
Uuring: end peeglis imetlevad Briti mehed põhjustavad liiklusõnnetusi
Kõige levinumad liiklusohtlikke olukordi tekitavad iluprotseduurid meeste seas on autoroolis juuste kohendamine, pruunistava kreemi pealekandmine ja tahavaatepeeglist enda imetlemine. Kuus protsenti meestest kannab endale autoroolis regulaarselt peale niisutavat näokreemi, pruunistavat kreemi või puuderkreemi ning 14 protsenti vastanutest vaatab ennast pooletunnise autosõidu ajal peeglist 5-10 korda.
Uuringus osalenud meesterahvastest tunnistas 44 protsenti, et hoiavad pidevalt enda autos ilutooteid nagu deodorant, kosmeetilised salvrätid, niisutav kreem, juuksegeel jne. Huvitava leiuna selgus, et end autoroolis imetlevate meeste eelistatuim automark on Ford – 10 protsenti sõidab Ford Fiestaga ja 11 protsenti eelistab Ford Focust.
Uuringu viis MORE TH>N läbi 2013. aasta märtsikuus ning uuringus osales 3000 üle 18-aastast meessoost autojuhti.
TOP 4 enda sättimisega seotud liiklusohtlikku tegevust Briti meeste hulgas:
23 protsenti - juuste sättimine
19 protsenti - jume korrashoid
15 protsenti - poseerimine
10 protsenti - hammaste korrashoiu kontrollimine
TOP 10 ilutoodet Briti meeste autodes:
25 protsenti - deodorant
15 protsenti - niisked kosmeetilised salvrätid
13 protsenti - habemeajamisjärgne vedelik
12 protsenti - hari või kamm
12 protsenti - niisutav kreem
10 protsenti - hambapasta või suuloputusvahend
7 protsenti - juuksegeel või -vaha
7 protsenti - huulepalsam
5 protsenti - pruunistav kreem
3 protsenti - meeste meigitooted