Moeblogija Liisa Ennuste: Londonist käis üle suur moeorkaan

Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: SCANPIX

Nüüdseks on suur moeorkaan Londonist üle käinud. Kiirelt raporteerin, et kõik jäid terveks ja elu jätkub normaalses rütmis.

Siiski oli Londoni moenädal intrigeeriv: Rihanna astus üles oma kollektsiooniga rõivabrändile River Island, Tom Ford aga korraldas järjekordse supereksklusiivse moeshow, kuhu oli kutsutud umbes neli inimest. (Okei, see on siiski liialdus olukorra dramatiseerimiseks.)

Kuid tahtsingi öelda paar sõna Tom Fordi show’de põhimõtte kohta.
Paar hooaega tagasi ei lubanud härra Ford oma moeetendusele mitte kui mingisugust pressi, tema poodiumil kõndisid mannekeenide asemel sellised tuntud daamid nagu Beyoncé ja Julianne Moore, ning disainer ise oli õhtujuhi rollis, seletades publikule lahti iga lavale astunud komplekti intiimseid detaile.

Minule oli selline kontseptsioon nagu jahutav ja värske briis kusagil palmisaarel: nimelt on kogu kõrgmood niigi reaalajas netist vaadatav, kättesaadav, tellitav, otse poodiumilt ostetav, nii et see ajab mind vahepeal suisa hulluks. Kõike on liiga palju ja liiga kohe! Kadunud on vana hea ootus ja sellega koos ka asjade väärtus. Burberry pakkus juba paar hooaega tagasi võimalust komplekte otse poodiumilt võluväel ette tellida, mis tähendab, et see mõnekuuline periood, mille jooksul tooted poodi jõuavad, on veel sada korda lühemaks kärbitud.

Ja ma ei tea, mis ajast on minust saanud nostalgiline vanadaam, aga ma tõesti ohkan ja loodan, et rohkemad moebrändid hakkavad tegema intiimsemaid ja paljutähenduslikumaid kollektsioone, kuhu on kaasatud ka arutelu, astudes vastu moevoolule «kõik on 360 kraadi ulatuses netist reaalajas nähtav ja järgmise päeva tellimise võimalusega».

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles