Kriisiaja müügihittideks tõusid köögiviljad ja hakkliha

Teelemari Loonet
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Ostukorv.
Ostukorv. Foto: Arvet Mägi/Virumaa Teataja
Aastataguse ajaga võrreldes on eestimaalased hakanud hoopis rohkem ostma hakkliha, jahu, makarone ja köögivilja ning suitsuvorsti asemel keeduvorsti sööma.
Suurpoodide müügiarvud kinnitavad, et majanduslangus on inimeste ostuotsuseid märgatavalt mõjutanud, kirjutab Õhtuleht.

Nii Selveri kui Rimi esindajad kinnitasid, et rohkem ostetakse just kodus ise söögivalmistamiseks vajalikke toiduaineid, näiteks kuiv- ja maitseaineid.

Prisma, Selveri, Rimi ja Säästumarketi kauplustes on kasvanud ka värske köögivilja müük ning poeketid kinnitavad üksmeelselt hakkliha ja keeduvorsti populaarsuse kasvu.

«Rohkem kui muudatust konkreetsetes tootevalikutes näitab trend seda, et kliendid panevad tähele ja ostavad kampaaniatooteid,» ütleb viimaste tarbimistrendide kohta A-Selver ASi müügi- ja turundusdirektor Kadi Lainelo.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles