Suurbritannias ilmub menüüdele toitude kalorsus

Marina Lohk
, vanemtoimetaja
Copy
Juhime tähelepanu, et artikkel on rohkem kui viis aastat vana ning kuulub meie arhiivi. Ajakirjandusväljaanne ei uuenda arhiivide sisu, seega võib olla vajalik tutvuda ka uuemate allikatega.
Foto: Corbis / Scanpix

Juba sel kuul lisavad sajad Suurbritannia söögikohad oma menüüdesse toitude kalorsused.


Tervislikele toitumisharjumustele suunatud lähenemist katsetab esialgu 18 firmat - nende seas on ka Pizza Hut ja Burger King, kirjutab

BBC

.

Suurbritannia toidustandardite ameti algatatud liikumine sarnaneb mullu New Yorgis tutvustatud süsteemiga. 2008. aastal Suurbritannias läbi viidud küsitlus näitas, et 85 protsenti 2000 inimesest sooviks söögikohtades näha teavet toidu toiteväärtuse kohta.

Infot hakatakse kuvama menüüdel, tahvlitel või riiulitel - sõltuvalt sellest, kuidas inimesed konkreetses söögikohas toitu valivad.

Kui soovituslik päevane kilokalorite kogus on meeste puhul 2500 ja naiste puhul 2000, siis näiteks Pizza Huti keskmine kanapitsa annab BBC andmetel 1320 kilokalorit ning šokolaadikook 686 kilokalorit. 

Katsetusest võtavad osa Burger King, KFC, Pizza Hut, Pret a Manger, Subway; Sainsbury kohvikud, Marks and Spenceri kohvikud; Tesco ja Unileveri töötajate sööklad ja mitmed toitlustusfirmad.

Kommentaarid
Copy

Märksõnad

Tagasi üles